CONTEXTUALIZACIÓN
O camiño de Terranosa coa axuda de Siete Olas comezou en 2017. Xuntos iniciamos un novo proxecto que comezou coa dixitalización da marca e que se concretou na creación dunha nova páxina web. Emprendemos o desenvolvemento dun sitio web corporativo e visual que, á súa vez, representase a calidade culinaria e o estilo sobrio e elegante que caracteriza a Terranosa e que tamén tiña que ser multilingüe debido ao tipo de público que acudiu a gozar do restaurante.
O posicionamento de Terranosa como un lugar onde gozar de materias primas espectaculares foi un reto para reflexionar na web. Para iso, dedicamos dous días exclusivamente a fotografar os produtos cos que preparar os pratos, da man dun home economist e dun fotógrafo. O obxectivo era amosar produtos e pratos frescos dun xeito atractivo, reflectindo así a calidade de Terranosa.
Despois do lanzamento da páxina web, o proxecto ampliouse ao territorio gráfico coa implementación de melloras nas pezas necesarias para o restaurante: cartas, tarxetas de visita, adega, envases, invitacións, etc. redeseñáronse xunto cunha nova liña de packaging para Terranosa.
Máis tarde, en 2020, fíxose necesaria a dixitalización das cartas, acusada da situación contextual provocada pola pandemia. Creamos os códigos QR en pezas de metacrilato 100% personalizadas que trasladan aos comensais do mundo offline ao mundo online, podendo consultar o menú na web desde os seus propios dispositivos.
DATOS CLAVE
Na actualidade, a relación entre Terranosa e Siete Olas continúa con outros proxectos de comunicación. Un futuro moi estimulante ten por diante o obxectivo de situar o restaurante a nivel nacional nos próximos meses a través dunha estratexia de marca completa.