CONTEXTUALIZACIÓN
A finais de 2018 comezamos a traballar con un cliente co obxetivo de potenciar o seu ecommerce, mellorar o posicionamento orgánico da súa tenda e con elo aumentar o volume de ventas. Unha vez analizado o caso, implementamos unha estratexia multicanle revisable anualmente e que nos permitise aumentar ventas. En concreto:
- Automatización da captación de leads e a retención de audiencia.
- Estratexia de Emailing planificada mensualmente.
- Estratexia comercial con apoio en campañas e promocións puntuais.
- Mellora do posicionamento da web con axuste de estructura, texto, imaxes, link building (entre outros).
- Lixeiro apoio en RRSS, aida que evitamos o seu uso como canle de comunicación ao 100%.
DATOS CLAVE
Un proxecto verdadeiramente interesante e que despois dun breafing creativo e outro técnico, levouse a cabo en dúas fases semestrais. É un orgullo para todo o equipo que agora, 24 meses despois, os resultados sexan máis que reseñables.