CONTEXTUALIZACIÓN
No verán de 2018, o Concello de Santiago de Compostela encargounos a campaña de comunicación #FairtourismSCQ, que se realizou simultaneamente con Barcelona e Ámsterdam. Consistiu nunha serie de accións de street marketing xunto con digital marketing para defender os alquileres turísticos legais na cidade.
Esto supoñía, levar a cabo unha acción moi visual e que durante dous meses tanto a cidadanía como os turistas da capital de Galicia a tivieran presente. Para elo realizouse:
- Un Stand para street marketing que se situou nos distintos sitios clave da cidade.
- Campaña en medios de transporte (aeroporto, buses e MUPIS da cidade).
- Campaña de comunicación dixital en redes sociais e distintas webs (Concellos, Idealista.com, etc.).
- Comunicación con prensa (Convocatoria e notas de Prensa, entrevistas).
DATOS CLAVE
A campaña supuxo un reto de coordinación entre concellos, así como todo o equipo de traballo para la puesta en práctica da campaña. Planificación, coordinación e posta en marcha foron factores clave para o éxito da campaña.